Uudised

Lõppvaatuseni huvitav Lõuna-Eesti Ralli 2022 30. august vadim.albrant

26.-27.08. a peetud Lõuna-Eesti Ralli algas meie kooli ekipaažidele taaskord närve kõditavalt.


Kui seekord oli meil kaks meeskonda, kellele pöidlaid ja varbaid hoida, siis hoidmisest jäi ka väheks, sest nagu tehnikaspordis kombeks, kimbutasid ees neid tehnilised viperused.

Esimese päeva õhtupoolikul sõideti neli kiiruskatset. EMV 5 arvestuses sõitnud Rainer Paavel jaTiina Ehrbach polnud autot näinud ligi kolm kuud ning eks tutvumine oli nagu uuesti ujuma õppimine. Võru linnakatsel eksis Rainer kohe käiguga ning parklas keerutamine suurele nelikveolisele Mitsubishile ei sobinud mitte üldse. See eest aga kruusakatsetel näidati head kiirust ning isegi kergemaid õhulende.

EMV 7 klassis sõitnud Joonas Palmisto ja Jan Nõlvak maadlesid samuti autoga. Ei sobinud see linnakatse neilegi. Võidusõiduauto on ikka ülesehitatud kiiresti sõitmiseks, mitte parklas keerutamiseks. Kuid esimese päeva lõpuks astusid nad oma VW Golfiga kiiretele Hondadele vägagi kanda ning sõidu poolest kinnitas ka Jan, et BMW ei olegi ainuke lõbus auto.

Teisel päeval aga hakkas juhtuma. Kinnisest parklast väljasõites oli Joonase autol kadunud ära sidur. Nii imelikult kui see ka ei kõla, oli ööga midagi juhtunud. Poisid proovisid esimese poolest päevast sõita, kuid siis oli ka kõik. Lõpptulemusena katkestamine ning siduriketta purunemine.

Paavel/Ehrbach aga näitasid head minekut. Palju oli eksimusi ning esimesel päeval kogetud madallennult ebakorrektne maandumine oli ka autole natuke kahju teinud. Sellest hoolimata jätkati tõusvas tempos, kuniks ka Mitusbishi hakkas näitama väsimuse märke. Peale lõunast hoolduspausi oli autol jõud raugema hakanud ning teadmata põhjustel lausa nii palju, et viimaselt katselt tulles suri auto täitsa välja.
Õnneks jõudis ekipaaž ilusti üle lõpufiniši. Nüüd on Paide Rallini vaid mõned nädalad, et kõik korda saada.

Edu meeskondadele valmistumiseks ning kohtume juba peagi!

Meie täname:

  • Castrol Eesti/Telko
  • NB Quality
  • BENEFIT

Tõnu Taalimäe

Kui seekord oli meil kaks meeskonda, kellele pöidlaid ja varbaid hoida, siis hoidmisest jäi ka väheks, sest nagu tehnikaspordis kombeks, kimbutasid ees neid tehnilised viperused.

Esimese päeva õhtupoolikul sõideti neli kiiruskatset. EMV 5 arvestuses sõitnud Rainer Paavel jaTiina Ehrbach polnud autot näinud ligi kolm kuud ning eks tutvumine oli nagu uuesti ujuma õppimine. Võru linnakatsel eksis Rainer kohe käiguga ning parklas keerutamine suurele nelikveolisele Mitsubishile ei sobinud mitte üldse. See eest aga kruusakatsetel näidati head kiirust ning isegi kergemaid õhulende.

EMV 7 klassis sõitnud Joonas Palmisto ja Jan Nõlvak maadlesid samuti autoga. Ei sobinud see linnakatse neilegi. Võidusõiduauto on ikka ülesehitatud kiiresti sõitmiseks, mitte parklas keerutamiseks. Kuid esimese päeva lõpuks astusid nad oma VW Golfiga kiiretele Hondadele vägagi kanda ning sõidu poolest kinnitas ka Jan, et BMW ei olegi ainuke lõbus auto.

Teisel päeval aga hakkas juhtuma. Kinnisest parklast väljasõites oli Joonase autol kadunud ära sidur. Nii imelikult kui see ka ei kõla, oli ööga midagi juhtunud. Poisid proovisid esimese poolest päevast sõita, kuid siis oli ka kõik. Lõpptulemusena katkestamine ning siduriketta purunemine.

Paavel/Ehrbach aga näitasid head minekut. Palju oli eksimusi ning esimesel päeval kogetud madallennult ebakorrektne maandumine oli ka autole natuke kahju teinud. Sellest hoolimata jätkati tõusvas tempos, kuniks ka Mitusbishi hakkas näitama väsimuse märke. Peale lõunast hoolduspausi oli autol jõud raugema hakanud ning teadmata põhjustel lausa nii palju, et viimaselt katselt tulles suri auto täitsa välja.
Õnneks jõudis ekipaaž ilusti üle lõpufiniši. Nüüd on Paide Rallini vaid mõned nädalad, et kõik korda saada.

Edu meeskondadele valmistumiseks ning kohtume juba peagi!

Meie täname:

  • Castrol Eesti/Telko
  • NB Quality
  • BENEFIT

Tõnu Taalimäe